Party Poker
Postet: 02 november 2008 03:29 PM   [ ]
Member
RankRankRank
I alt   52
Tilsluttet  2008-04-03

Hey

Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men her kommer det !

Jeg prøvede her i dag at logge på party poker, men fik at vide at min konto var spærret på grund af den havde været inaktiv i 180 dage, som sagt er det ikke blevet til meget spil hos dem, men lidt er der blevet spillet hos dem i de sidste 180 dage, jeg hiver så fat pay-pro.com som står for alt deres sikkerhed omkring ens konto, og regner bare med at det er et rutine tjek for at lige at jeg nu er den jeg er.
Men til min store overraskelse får jeg så at vide min konto er lukket på grund af at der på to mine venners konti er forsøgt at blive hævet penge på mit visa/dankort, stiller mig lidt uforstående over for det spørgsmål at 2 af mine venner skulle have forsøgt at hæve penge på visa/dankort og snakket med denne af de 2 som det drejer sig om og han siger at han ikke har gjort det !

Og jeg må indrømme jeg tror ham osse på ham, kunne ikke forstille at han kunne finde på det og den anden kammerat ved jeg gør sig ikke i det, men ville tage en snak med ham når han er hjemme fra arbejde.

Jeg har nu bedt Party Poker om at komme med et statement, hvor det viser at der er blevet forsøgt at hæve på mit visa/dankort !?

Hvad gør hvis det viser sig, at der er blevet forsøgt at hæve penge på mit Visa/Dankort på deres konto ?

Hvad skal jeg gøre hvis det er ubegrundene beskyldninger fra Party Poker side ?

jeg ville sige med det sammen at jeg ikke har forsøgt at bruge mit visa/dankort på deres konti !!

Postet: 03 november 2008 05:22 PM   [ ]   [ # 1 ]
Jr. Member
RankRank
I alt   48
Tilsluttet  2008-06-01

Jeg ville afvente svar fra PartyPoker og så tage den derfra.. Lidt en underlig situation må jeg nok indrømme :S

Ved faktisk ikke hvad man kan gøre..

Håber det går i orden.

/Andreas1980

Postet: 04 november 2008 02:21 PM   [ ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   3178
Tilsluttet  2008-01-28

Jeg er helt på linie med Kernievel, afvent svar fra PartyPoker.
Det lyder dog godt nok lidt mystisk, men du burde vel stadig være i stand til at bruge din konto, og eventuelt funde den med dit kreditkort, og så bare bede dem spære den over resten af linien, men meget mystisk.

Håber det går i orden
Bønding

Postet: 07 november 2008 06:14 AM   [ ]   [ # 3 ]
Member
RankRankRank
I alt   52
Tilsluttet  2008-04-03

Ved sq ikke hvad jeg skal sige til det her, men grunden til de har lukket min konto, er for 5 år siden påstår de jeg har skullet brugt mit kort på deres konto da de kan se mit kort dengang er blevet brugt der, og lige ville give mig besked om at det måtte man ikke.

Postet: 07 november 2008 08:34 AM   [ ]   [ # 4 ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   3178
Tilsluttet  2008-01-28

SÅ der er styr på tingene igen?

Postet: 07 november 2008 08:50 AM   [ ]   [ # 5 ]
Member
RankRankRank
I alt   52
Tilsluttet  2008-04-03

Yessir, min konto er oppe igen og køre grin

Men underligt de lige ville fortælle mig noget, der er forgået for 5 år siden.

Postet: 07 november 2008 02:42 PM   [ ]   [ # 6 ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   3178
Tilsluttet  2008-01-28

Meget mystisk, men godt at høre din konto er oppe at køre igen grin