Hey
Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men her kommer det !
Jeg prøvede her i dag at logge på party poker, men fik at vide at min konto var spærret på grund af den havde været inaktiv i 180 dage, som sagt er det ikke blevet til meget spil hos dem, men lidt er der blevet spillet hos dem i de sidste 180 dage, jeg hiver så fat pay-pro.com som står for alt deres sikkerhed omkring ens konto, og regner bare med at det er et rutine tjek for at lige at jeg nu er den jeg er.
Men til min store overraskelse får jeg så at vide min konto er lukket på grund af at der på to mine venners konti er forsøgt at blive hævet penge på mit visa/dankort, stiller mig lidt uforstående over for det spørgsmål at 2 af mine venner skulle have forsøgt at hæve penge på visa/dankort og snakket med denne af de 2 som det drejer sig om og han siger at han ikke har gjort det !
Og jeg må indrømme jeg tror ham osse på ham, kunne ikke forstille at han kunne finde på det og den anden kammerat ved jeg gør sig ikke i det, men ville tage en snak med ham når han er hjemme fra arbejde.
Jeg har nu bedt Party Poker om at komme med et statement, hvor det viser at der er blevet forsøgt at hæve på mit visa/dankort !?
Hvad gør hvis det viser sig, at der er blevet forsøgt at hæve penge på mit Visa/Dankort på deres konto ?
Hvad skal jeg gøre hvis det er ubegrundene beskyldninger fra Party Poker side ?
jeg ville sige med det sammen at jeg ikke har forsøgt at bruge mit visa/dankort på deres konti !!