Status fra pausen
Postet: 05 marts 2010 03:13 AM   [ ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   440
Tilsluttet  2008-02-11

Status:

Jeg naermer mig 14 dage helt uden poker. Dvs. helt uden at SPILLE poker, for jeg har talt masser af poker.

Jeg mener det, siden jeg startede for vel 5-6 aar siden er den laengste pause jeg selvvalgt nogensinde har taget (jeg har jo holdt ferie i f.eks mexico uden internet)

Det er utroligt saa hurtigt det gaar foer man ikke laengere taenker og aander poker. Jeg vaagner ikke op om morgenen i tvivl om det var 6 eller 8K jeg dryssede i PLO’en, og jeg gaar ikke i seng med en brusen i maven fordi jeg blev nakket af en 2 outer i alle 3 tours. Omvendt, saa tager jeg jo heller ikke en 8K’s optur med mig i seng, eller en tour sejrs soedme at starte en ny dag paa. Alt i alt, giver det noget balance tilbage, og vigtigst af alt, noget perspektiv om hvad der virkelig er vigtigt.

Alt i alt tror jeg det er det bedste jeg har gjort laenge, jeg foeler mig topmotiveret paa kontoret og har desuden lavet en lille tillaegsaftale, som betyder at udover at holde til 1. april, skal jeg ogsaa smide 7 kilo inden jeg starter igen.

Jeg er gaaet paa skrap diet, er begyndt at traene 3 gange om ugen og bliver skudt i roeven med en masse B12 vitamin som ogsaa saetter krudt i forbraendingen (jeg skal jo for fanden i gang igen 1. april)

som jeg ser det, giver mit tillaegs-selv-bet mig det som jeg mangler, nemlig motivation til at komme i form, som derefter burde forbedre mig i baade online og live poker (det siger alle ihvertfald, jeg har aldrig proevet det)

Anyways, nok for denne gang.

Vi ses stadig paa bordene igen 1. April!!

Kim

Postet: 05 marts 2010 09:15 AM   [ ]   [ # 1 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
I alt   635
Tilsluttet  2008-02-12

Wp sir, så er du jo også i storform til Wsop smile

Postet: 05 marts 2010 09:03 PM   [ ]   [ # 2 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
I alt   1549
Tilsluttet  2008-02-13

NICE…  Held og lykke med det hele…

7kg på 1mdr…  Noget mere ambitiøs mål end mine 10-12kg på 11mdr..
Efter 1mdr har jeg tabt nada….

Men lyder godt din totale udrenselses går planmæssigt, og at der er sidegevinster ved det smile

Postet: 06 marts 2010 02:04 PM   [ ]   [ # 3 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
I alt   965
Tilsluttet  2008-02-28

Lyder godt Kim.

Ser frem til at se dig tilbage ved onlinefilten om en måneds tid smile

Postet: 07 marts 2010 08:22 PM   [ ]   [ # 4 ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   3178
Tilsluttet  2008-01-28