1623poker og fremtiden
Postet: 13 januar 2010 05:48 PM   [ ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   3178
Tilsluttet  2008-01-28

1623 har stået lidt stille de sidste par måneder.

Dette forhold skyldes flere omstændigheder.
Halfrek har valgt at trække sig lidt tilbage, da han har fundet det meget svært at bidrage kontinuerligt til forum og blogdelen af hjemmesiden. Samtidigt har den geografiske afstand mellem Halfrek og undertegnede begrænset en kombineret livepoker deltagelse, som selvfølgelig også var en del af tanken bag vores lille team.

Dernæst har jeg selv været lidt i tvivl, hvorvidt jeg havde lysten og modet på at fortsætte med sitet.
Selvom sitet er lille og brugerskaren ligeså, har jeg haft en masse gode timer herinde, både på forummet og med at skrive blogs etc. Samtidigt har jeg gennem venner, familie og brugere de sidste par måneder hørt mange kommentarer om manglende blogs på sitet.

Derfor har jeg valgt at fortsætte i det nye år.
Mit aktivitet niveau vil være svingende, men jeg vil forsøge at blogge ihverfald en 3-4 gange om månenden.

Hvorvidt hjemmesiden endnu en gang skal have en overhaling rent udseende mæssigt, vil jeg overveje i de næste par uger, men umiddelbart er det for mit vedkommende ikke noget der haster.

Hilsen
Bønding

Postet: 14 marts 2010 12:40 AM   [ ]   [ # 1 ]
Newbie
Rank
I alt   14
Tilsluttet  2008-01-22

Hej Bønding.
Jeg vil da håbe at du fortsætter med dit hyggelige site.Godt nok deltager jeg ikke aktivt her, men har megen glæde af dine videoer samt god debat med de øvrige brugere.
Så thumbs up fra en amatør. :o)

Postet: 14 marts 2010 05:44 PM   [ ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   3178
Tilsluttet  2008-01-28

@tigerfinn

Tak for kommentaren smile

Postet: 14 marts 2010 09:41 PM   [ ]   [ # 3 ]
Jr. Member
RankRank
I alt   31
Tilsluttet  2009-08-30

Luk siden, lige siden jeg blev medlem herinde har jeg tabt i poker, monster jinxed! grin

Doktoren