Snooker
Postet: 08 december 2009 12:36 AM   [ ]
Member
RankRankRank
I alt   58
Tilsluttet  2008-01-22

Hej

Nu så jeg at der var en tråd om NFL og hvad er så mere nærliggende end at vi skal have en tråd om snooker ?

Nu hvor sæsonen er ved at være igang ( den på eurosport )

Jeg synes selv det er et fantastisk spil, og farvoritten er ligesom så mange andre “ Ronnie the rocket “

Har selv prøvet kræfter med spillet IRL, men opgav simpelthen da jeg fandt ud af hvor pokkers svært det var bare at skyde lige, derfor vil jeg fremover bare hygge mig med det foran Tvet..

mine 2 yndlingsklip fra youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=Pvaf4KiKWyI  ham der brænder i det sidste klip der havde fået 147.000£ hvis han havde klaret den, det skal så lige nævnes at i hele hans karriere “ kun “ har tjent 276.926£

også lige hvordan det skal gøres:

http://www.youtube.com/watch?v=WTtZqAnxyxo

Postet: 08 december 2009 03:01 PM   [ ]   [ # 1 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
I alt   965
Tilsluttet  2008-02-28

Snooker er overdrevet cool - og en super fed tv-sport.

Jeg var selv i cirkusbygningen og se Higgins vs. Selby for et par måneder siden, hvor de 3 frames i streg lavede breaks i omegnen af 130. Man kan ikke andet end være sygt imponeret…især hvis man, som du selv skriver, har forsøgt sig med spillet selv.

Desværre er det en sport i temmelig stor krise pt. Tror at antallet af ranglisteturneringer er nede på latterlig lave 6.

Postet: 09 december 2009 06:16 PM   [ ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRank
I alt   3178
Tilsluttet  2008-01-28

Da jeg boede i Danmark, fulgte jeg også meget med i snooker, desværre har jeg ikke haft held til at følge det på tilsvarende vis i staterne.

Jeg har forsøgt at spille det en enkelt gang…...... ingen grund til at forsøge igen smile

Postet: 11 december 2009 04:55 AM   [ ]   [ # 3 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
I alt   1443
Tilsluttet  2008-03-03

@Bonds
Eurosport har en online-player man kan købe sig adgang til. De streamer de fleste store turneringer.

@OP
<3 Ronnie. Jeg har både set ham smadre en kø og opgive en frame (hvor han var bagud 3-0 i en 11 frames kamp) og derefter forlade bygningen og smide kampen, fordi han simpelthen var så sur på sig selv over sit spil. Han ville bare hjem og øve.

Signatur 

Rule no. 1 - Always play a better opponent

Postet: 13 december 2009 02:05 AM   [ ]   [ # 4 ]
Member
RankRankRank
I alt   58
Tilsluttet  2008-01-22

Værste antiklimaks nogensinde !

Kort fortalt så kommer Ronnie bagud 8-2 i en kamp hvor de spiller først til 9

Han kommer på 8-8 og stemningen har nået et punkt hvor det ikke længere bare er sjovt, men det nærmer sig decideret tortur.. Ronnie får den første chance og kommer på 10-0, så brænder han en pink som faktisk er den sidste ball han mangler før han kan cruise hjem… Han brænder…

Higgins kommer til bordet og får lavet 57 points eller sådan noget, der er 2 røde tilbage på bordet og han skal kun bruge en enkelt snooker, men vælger istedet at sige tak for kampen… De røde lå skidt og sort i modsat ende, men stadigvæk…

Ser aldrig snooker mere, er måske tilbage til VM men så også kun til Ronnies kampe !

Værste aften ever !